Verejný obstarávateľ: | Obec Opatovce |
---|---|
Sídlo: | Opatovce č. 73, 913 11 Trenčianske Stankovce |
Štatutárny zástupca: | Mgr. Iveta Mondeková – starostka obce |
Tel.: 032/6496317 | |
E-mail: starosta@opatovce.sk |
Kontaktné osoby: | Mgr. Iveta Mondeková – starostka obce |
---|---|
Tel.: 032/6496317, 0902909435 | |
E-mail: starosta@opatovce.sk |
IČO: | 00311901 |
---|---|
Bankové spojenie: | Prima banka Slovensko, a.s. |
Číslo účtu: | 0605097001/5600 |
VO môže zverejniť:
- § 22 ods. 2 zákona - predbežné oznámenie a pravidelné informatívne oznámeniem
- § 92 ods. 5- oznámenia používané vo verejnom obstarávaní po ich uverejnení vo vestníku uverejniť na internete vo svojom profile. Ďalšie informácie týkajúce sa verejného obstarávanie.
VO musí zverejniť:
- zákazku kde je predpokladaná hodnota (PH) nad 1000 € min. 3 pracovné dni (PD) pred
- § 41 ods. 1 najneskôr v deň otvárania časti ponuky, označenej ako "Ostatné" a časti ponuky, označenej ako "Kritériá" je verejný obstarávateľ a obstarávateľ je povinný zverejniť v profile informáciu s uvedením dátumu otvárania príslušnej časti ponuky
- § 44 ods. 2 - verejný obstarávateľ a obstarávateľ je povinný po vyhodnotení ponúk, po skončení postupu podľa odseku 1 a po odoslaní všetkých oznámení o vylúčení uchádzača, záujemcu alebo účastníka bezodkladne písomne oznámiť všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk, vrátane poradia uchádzačov a súčasne zverejniť informáciu o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov v profile
- § 21 ods. 2 - správu o každej zákazke - zverejniť do 10 PD od uzatvorenia zmluvy
- § 49a - SP, zmluvy, dodatky, dokumenty ktoré preukazujú dodanie zákazky, sumu uhradeného plnenia zo zmluvy , zoznam subdodávateľov, ponuky uchádzačov a pod.
- § 67 ods. 6 - zverejnenie analýzy k použitej koncesii
- Po zriadení Elektronického úložiska na UVO - profil VO